Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Філіпчук Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
| | | | |
1. |
Васюта О. А. Екологія і політика : У 2 т. Т. 1 / О. А. Васюта, С. І. Васюта, Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Зелена Буковина, 1998. - 424 c. - Библиогр.: с. 385-420 - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 в2|Ф + Ф062
Рубрики:
Шифр НБУВ: В343492 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Васюта О. А. Екологія і політика : У 2 т. Т. 2 / О. А. Васюта, C. І. Васюта, Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Зелена Буковина, 1998. - 478 c. - Библиогр.: с. 439-478 - укp.Вперше в українознавстві системно досліджено антропотехногенний пресинг, його історичну генезу, сучасні масштаби, прояви процесів і тенденцій у різних регіонах України, неоднорідність і взаємозалежність показників соціоекологічної кризи в них. Доведено, що внаслідок занедбаності та складності еколого-економічної ситуації реальні зміни до кращого можуть з'явитись лише протягом тривалої історичної перспективи. Проаналізовано вирішальну роль політичних чинників історичної генези та сучасного стану національної екологічної кризи в контексті глобальних політико-екологічних тенденцій і перспектив. Розглянуто вплив державно-імперських суспільних деформацій на розгортання процесів еколого-економічної кризи в Україні. Показано трагічні наслідки та соціально-політичну сутність Чорнобильської катастрофи, відсутність у період незалежної державної розбудови дієвих владних механізмів і сукупної політичної волі екологізувати всі сфери суспільного життя, забезпечити конституційні екологічні права громадян. Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 в2|Ф + Ф062
Рубрики:
Шифр НБУВ: В343492 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці, 2000. - 208 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 78). - укp. - рус.Висвітлено актуальні проблеми історії та теорії педагогіки, соціальної педагогіки, дошкільного виховання, управління освітою, зокрема, питання модульної організації навчального процесу ях шляху здійснення індивідуалізації навчання, формування ціннісних орієнтацій особистості у процесі пізнання природного довкілля, розвитку екологічного виховання в теорії та практиці освіти. Запропоновано комплексний підхід до розвитку мовлення у період навчання грамоти, методику підготовки та проведення ділової гри інтегрованого типу, особистісно-орієнтовану модель навчання у системі підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2004. - 207 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 210). - укp.Розглянуто питання диференційованого навчання як реалізації особистісно-орієнтованого підходу до студентів, підготовки фахівця початкової ланки освіти шляхом інтегрування матеріалу з мови та методики навчання. Проаналізовано формування творчого стилю педагогічної діяльності у майбутніх педагогів. Розкрито українознавчі засади формування особистості майбутнього вчителя початкової школи в історико-педагогічному аспекті. Висвітлено питання розвитку творчої індивідуальності педагога в системі професійної підготовки вчителя початкових класів, формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів за умов інтерактивного навчання. Рассмотрены вопросы дифференцированного обучения как реализации личностно-ориентированного подхода к студентам, подготовки специалиста начального звена образования путём интегрирования материала по языку и методике обучения. Проанализировано формирование творческого стиля педагогической деятельности у будущих педагогов. Раскрыты украиноведческие основы формирования личности будущего учителя начальной школы в историко-педагогическом аспекте. Освещены вопросы развития творческой индивидуальности педагога в системе профессиональной подготовки учителя начальных классов, формирования творческой личности будущего учителя начальных классов в условиях интерактивного обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2004. - 206 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 209). - укp.Розглянуто питання психометодичної проекції особистісно-орієнтованої моделі виховання. Висвітлено специфіку керівництва психокорекційною групою за методом активного соціально-психологічного навчання. Розкрито основні засади підготовки психологів до роботи з християнськими родинами. Описано методику вивчення та класифікації потреб особистості у процесі її самоздійснення. Проаналізовано роль психогенетики у підготовці професіоналів-педагогів, психологічні особливості особистісного підходу у слідчій практиці ведення отримання інформації. Рассмотрены вопросы психометодической проекции личностно-ориентированной модели воспитания. Освещена специфика руководства психокоррекционной группой по методу активного социально-психологического обучения. Раскрыты основы подготовки психологов к работе с христианскими семьями. Описана методика изучения и классификации потребностей личности в процессе её самоосуществления. Проанализированы роль психогенетики в подготовке профессионалов-педагогов, психологические особенности личностного подхода в следственной практике ведения получения информации. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2004. - 205 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 211). - укp.Наведено критерії управління якістю функціонування системи підготовки фахівців в університетах. Проаналізовано підходи до модульної організації навчального процесу, висвітлено теоретичні засади педагогічного керівництва позаурочним навчально-виховним процесом початкової школи, формування готовності вчителя початкових класів до застосування різноманітних форм контролю навчальної діяльності учнів. Розглянуто умови успішного виховання та розвитку обдарованих дітей у сім'ї, питання еволюції ідей формування навичок організаторської діяльності школярів у вітчизняній педагогічній теорії і практиці. Приведены критерии управления качеством функционирования системы подготовки специалистов в университетах. Проанализированы подходы к модульной организации учебного процесса, освещены теоретические основы педагогического руководства внеурочным учебно-воспитательным процессом начальной школы, формирование готовности учителя начальных классов к применению разнообразных форм контроля учебной деятельности учеников. Рассмотрены условия успешного воспитания и развития одарённых детей в семье, вопросы эволюции идей формирования навыков организаторской деятельности школьников в отечественной педагогической теории и практике. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2004. - 203 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 221). - укp.Висвітлено актуальні проблеми історії та теорії педагогіки, психології, соціальної педагогіки, дошкільного виховання, управління освітою. Розкрито теоретичні основи розвитку особистісної готовності майбутніх практичних психологів. Проаналізовано взаємозв'язок зовнішніх та внутрішніх чинників у детермінації асоціальної поведінки підлітків. Розглянуто питання особистісної підготовки майбутнього практикуючого психолога у навчальній діяльності, психолого-педагогічні особливості підготовки майбутніх учителів до українознавчої роботи в школі. Наведено структурно-функціональну характеристику мотиваційно-смислової культури особистості. Освещены актуальные проблемы истории и теории педагогики, психологии, социальной педагогики, дошкольного воспитания, управления образованием. Раскрыты теоретические основы развития личностной готовности будущих практических психологов. Проанализирована взаимосвязь внешних и внутренних факторов в детерминации ассоциального поведения подростков. Рассмотрены вопросы личностной подготовки будущего практикующего психолога в учебной деятельности, психолого-педагогические особенности подготовки будущих учителей к украиноведческой работе в школе. Приведена структурно-функциональная характеристика мотивационно-смысловой культуры личности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2004. - 223 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 222). - укp.Проаналізовано особливості організації навчально-виховного процесу в сільській малокомплектній школі. Висвітлено проблеми удосконалення уроку як основної форми організації навчання в школі. Викладено методику формування експериментальних умінь учнів. Розглянуто питання удосконалення процесу самовиховання студентів педагогічного ВНЗ як умову їх успішної професійної адаптації. Проанализированы особенности организации учебно-воспитательного процесса в сельской малокомплектной школе. Освещены проблемы усовершенствования урока как основной формы организации обучения в школе. Изложена методика формирования экспериментальных умений учеников. Рассмотрены вопросы усовершенствования процесса самовоспитания студентов педагогического ВУЗ как условие их успешной профессиональной адаптации. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 207 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 224). - укp.Проаналізовано особливості управління якістю підготовки фахівців в університетах, становлення і розвиток професійної підготовки соціальних педагогів. Описано методи соціально-педагогічної роботи з безробітною молоддю. Викладено інноваційні підходи до підготовки вчителів початкових класів у ВНЗ, а також їх підготовки до активізації пізнавальної діяльності молодших школярів. Висвітлено аспекти соціально-професійної адаптації молодих педагогів в контексті дворічного стажування. Проанализированы особенности управления качеством подготовки специалистов в университетах, становление и развитие профессиональной подготовки социальных педагогов. Описаны методы социально-педагогической работы с безработной молодежью. Изложены инновационные подходы к подготовке учителей начальных классов в ВУЗ, а также их подготовки к активизации познавательной деятельности младших школьников. Освещены аспекты социально-профессиональной адаптации молодых педагогов в контексте двухлетней стажировки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 207 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 225). - укp.Проаналізовано формування правової компетентності молоді як превентивний напрям соціально-педагогічної роботи з підлітками. Описано соціально-педагогічні технології формування творчої особистості. Розглянуто питання профілактики ВІЛ/СНІДу серед старшокласників, соціально-педагогічної профілактики насильства у сім'ї. Висвітлено соціально-педагогічні передумови формування здорового способу життя у підлітків у позашкільних навчально-виховних закладах. Визначено основні напрямки профілактики алкоголізму та наркоманії у молодіжному середовищі, а також соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків. Розкрито аксіологічні засади соціалізації особистості у громадянському суспільстві. Проанализировано формирование правовой компетентности молодежи как превентивное направление социально-педагогической работы с подростками. Освещены социально-педагогические технологии формирования творческой личности. Рассмотрены вопросы профилактики ВИЧ/СПИДа среди старшеклассников, социально-педагогической профилактики насилия в семье. Освещены социально-педагогические предпосылки формирования здорового образа жизни у подростков во внешкольных учебно-воспитательных заведениях. Определены основные направления профилактики алкоголизма и наркомании в молодежной среде, а также социально-педагогической профилактики девиантного поведения подростков. Раскрыты аксиологические основы социализации личности в гражданском обществе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 207 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 248). - укp.Розглянуто питання реалізації методичного аспекту підготовки вчителів музики до професійної діяльності, підготовки педагогів до комунікативно-творчого стилю педагогічної діяльності. Викладено нові підходи до виховання дітей та молоді на основі культурологічної парадигми освіти. Розкрито етнопедагогічні засади формування духовно-морального світогляду молодших школярів. Висвітлено науково-методичні проблеми освіти у контексті трансформаційних та інтеграційних процесів. Рассмотрены вопросы реализации методического аспекта подготовки учителей музыки к профессиональной деятельности, подготовки педагогов к коммуникативно-творческому стилю педагогической деятельности. Представлены новые подходы к воспитанию детей и молодежи на основе культурологической парадигмы образования. Раскрыты этнопедагогические основы формирования духовно-морального мировоззрения младших школьников. Освещены научно-методические проблемы образования в контексте трансформационных и интеграционных процессов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 207 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 245). - укp.Розглянуто питання підготовки студентів педагогічних ВНЗ до екологічного виховання дошкільників на основі біоцентричної парадигми. Проаналізовано педагогічну практику визначного українського педагога А.Макаренка в контексті особистісно орієнтованого підходу у вихованні школярів. Описано технологію виховання особистості в учнівському колективі. Висвітлено світоглядно-методологічні засади сучасної математичної освіти в гуманітарно-педагогічному ВНЗ. Визначено психологічні чинники успішної професійної адаптації студентів до навчання у педагогічному ВНЗ, сучасні тенденції становлення ступеневої системи педагогічної освіти. Рассмотрены вопросы подготовки студентов педагогических ВУЗ к экологическому воспитанию дошкольников на основе биоцентрической парадигмы. Проанализирована педагогическая практика известного украинского педагога А.Макаренка в контексте личностно ориентированного подхода в воспитании школьников. Освещена технология воспитания личности в учеников. Раскрыты мировоззренческо-методологические основы современного математического образования в гуманитарно-педагогическом ВУЗ. Определены психологические факторы успешной профессиональной адаптации студентов к обучению в педагогическом ВУЗ, современные тенденции становления ступенчатой системы педагогического образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
13. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 207 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 244). - укp.Проаналізовано особливості взаємозв'язку комунікативних і творчих компонентів у структурі самосвідомості особистості, психологічної готовності вчителя до особистісно-орієнтованого навчання, а також особливості мотивації особистічного зростання педагогів. Висвітлено форми прояву та компоненти професійно-педагогічної культури вчителя, роль соціального педагога у формуванні правової культури учнів школи-інтернату для дітей-сиріт. Розглянуто питання підготовки психологів до надання психологічної консультації сім'ї. Проанализированы особенности взаимосвязи коммуникативных и творческих компонентов в структуре самосознания личности, психологической готовности учителя к личностно-ориентированному обучению, а также особенности мотивации личностного роста педагогов. Освещены формы проявлений и компоненты профессионально-педагогической культуры учителя, роль социального педагога в формировании правовой культуры учеников школы-интерната для детей-сирот. Рассмотрены вопросы подготовки психологов к предоставлению психологической консультации семье. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
14. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 205 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 255). - укp.Розглянуто питання професійної орієнтації старшокласників за умов профільного навчання, підготовки педагогів до використання дистанційного навчання. Проаналізовано організацію корекційно-виховної роботи у спеціальному дошкільному закладі, формування комунікативних умінь учителів молодших класів. Висвітлено наукові засади управління інноваційною діяльністю у загальноосвітніх навчальних закладах, методологічні засади професійного та особистісного самовизначення, психофізіологічні та педагогічні аспекти самореалізації особистості педагогів у ВНЗ. Рассмотрены вопросы профессиональной ориентации старшеклассников в условиях профессионального обучения, подготовки педагогов к использованию дистанционного обучения. Проанализированы организация коррекционно-воспитательной работы в специальном дошкольном заведении, формирование коммуникативных умений учителей младших классов. Освещены научные основы управления инновационной деятельностью в общеобразовательных учебных заведениях, методологические основы профессионального и личностного самоопределения, психофизиологические и педагогические аспекты самореализации личности педагогов в ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
15. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 206 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 256). - укp.Викладено методику навчання іншомовного писемного мовлення студентів філологічних спеціальностей ВНЗ на основі використання мовного портфеля з письма. Розглянуто питання формування готовності вчителів музики до здійснення методико-практичної діяльності, педагогічні умови реалізації методики формування інтересу до народно-інструментального виконавства в молодших школярів у позаурочний час, проблему формування полікультурної особистості. Проаналізовано роль і місце фізичного виховання у педагогічній науці. Висвітлено інформаційні аспекти вдосконалення системи управління якістю підготовки спеціалістів у ВНЗ. Изложена методика обучения иноязычной письменной речи студентов филологических специальностей ВУЗ на основе использования языкового портфеля из письма. Рассмотрены вопросы формирования готовности учителей музыки к осуществлению методико-практической деятельности, педагогические условия реализации методики формирования интереса к народно-инструментальному исполнительству у младших школьников во внеурочное время, проблема формирования поликультурной личности. Проанализированы роль и место физического воспитания в педагогической науке. Освещены информационные аспекты усовершенствования системы управления качеством подготовки специалистов в ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
16. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 207 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 262). - укp.Розглянуто питання професійно-педагогічної підготовки соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів контролю, формування у педагогів толерантності як основи роботи з дезадаптивними особами. Наведено критерії готовності педагогів до роботи з дистантними сім'ями. Розкрито валеологічний аспект підготовки студентів у ВНЗ, теоретичні та прикладні аспекти соціально-педагогічної роботи з молодою сім'єю. Проаналізовано стан сформованості репродуктивного здоров'я населення та молоді. Висвітлено організаційно-педагогічні умови формування творчого стилю педагогічної діяльності педагогів. Рассмотрены вопросы профессионально-педагогической подготовки социальных педагогов с применением электронных средств контроля, формирования у педагогов толерантности как основы работы с кризисными слоями населения. Приведены критерии готовности педагогов к работе с дистантными семьями. Раскрыты валеологический аспект подготовки студентов в ВУЗ, теоретические и прикладные аспекты социально-педагогической работы с молодой семьей. Проанализировано состояние сформированности репродуктивного здоровья населения и молодежи. Освещены организационно-педагогические условия формирования творческого стиля педагогической деятельности педагогов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
17. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2005. - 212 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 258). - укp.Викладено концептуальні підходи до фінансування закладів освіти за ринкових умов. Проаналізовано роль електронних підручників у інформатизації навчального процесу, розвиток творчої активності студентів педагогічних ВНЗ у контексті їх професійної адаптації. Представлено модульну технологію навчання як логічний етап удосконалення системи освіти. Висвітлено перспективи впровадження сучасних комп'ютерних технологій в управлінській діяльності керівника закладу освіти. Розглянуто питання становлення змістового аспекту теорії викладання основ лінгводидактичної науки. Розкрито методологічні засади управлінської підготовки керівника навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти. Изложены концептуальные подходы к финансированию учебных заведений в рыночных условиях. Проанализированы роль электронных учебников в информатизации учебного процесса, развитие творческой активности студентов педагогических ВУЗ в контексте их профессиональной адаптации. Представлена модульная технология обучения как логический этап усовершенствования системы образования. Освещены перспективы внедрения современных компьютерных технологий в управленческой деятельности руководителя учебного заведения. Рассмотрены вопросы становления содержательного аспекта теории преподавания основ лингводидактической науки. Раскрыты методологические основы управленческой подготовки руководителя учебного заведения в системе последипломного педагогического образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
18. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2001. - 208 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 127). - укp.Висвітлено актуальні проблеми історії та теорії педагогіки, соціальної педагогіки, дошкільного виховання. Охарактеризовано державну політику у сфері освіти періоду національно-визвольних змагань українського народу 1917 - 1919 рр. Проаналізовано роль учителя в організації учнівського самоврядування в Галицькому шкільництві у 1900 - 1939 рр. Описано дидактичні основи програм з української мови для закладів з підготовки вчителів українських народних шкіл Галичини у 1919 - 1939 рр. Розглянуто питання про сучасні педагогічні технології. Викладено теоретичні засади модульної організації навчального процесу у вищій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9в2:430я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
19. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2001. - 208 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 128). - укp.Викладено засади формування економічної культури у вищій школі за умов інформаційного суспільства. Описано психологічні основи засвоєння учнями екологічних знань на уроках географії. Висвітлено особливості модульної організації навчального процесу під час підготовки педагогічних кадрів у системі професійної освіти. Розглянуто проблеми в роботі соціального педагога з молоддю адиктивної поведінки. Розкрито соціокультурні передумови зародження українського шкільництва в Австралії. Визначено роль громадських організацій у роботі з дітьми, молоддю та різними типами сімей, охарактеризовано інноваційні форми організації навчання, що сприяють формуванню творчої активності майбутніх педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я54(4Укр)3 + Ю9в2:430я54(4Укр)3 + С.р(4Укр)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
20. |
Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2002. - 208 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 137). - укp.Висвітлено інноваційний підхід до обгрунтування педагогічних умов формування економічної культури. Розглянуто питання діагностики рівня знань, умінь і навиків учнівської та студентської молоді. Визначено провідну роль виховної функції в процесі навчання. Проаналізовано особливості розвитку логічного мислення учнів початкової школи, дидактичну гру як складову навчально-виховного процесу початкової школи. Розкрито специфіку організації навчально-виховної роботи з фітосередовищем у дитячому будинку. Запропоновано технологічний підхід до професійного навчання спеціалістів з вищою освітою. Освещен инновационный подход к обоснованию педагогических условий формирования экономической культуры. Рассмотрены вопросы диагностики, уровня знаний, умения и навыков ученической и студенческой молодежи. Описана ведущая роль воспитательной функции в процессе обучения. Проанализированы особенности развития логического мышления учеников начальной школы, дидактическая игра как составляющая часть учебно-воспитательного процесса начальной школы. Раскрыта специфика организации учебно-воспитательной работы с фитосредой в детском доме. Предложен технологический подход к профессиональному обучению специалистов с высшим боразованием. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
| | |
|
|